glazpolgoeseurope.reismee.nl

50 tinten rood

Oh oh oh, wat is het hier toch lekker! Nadat we 3x zijn verhuisd zitten we nu in een suite! De airco blaast warme lucht, twee king size bedden, een bad en een warme douche. Heerlijk hoor die luxe om ons heen.

Hoe meer sneeuwberichten we uit Amsterdam krijgen des te meer zin we hebben om de hele dag op een strandstoel te liggen en van de zon te genieten. We smeren ons suf met factor 20, lunchen tussen de middag bij El Mashrabya om dan snel weer terug naar het strandte gaan. Eigenlijk willen we niet zo veel: alleen luieren en bakken.

De diverse verkooplieden die op het strand iets aan ons hopen te slijten, lijken het op te geven. Mooi: eindelijk rust. Onze nieuwe vrienden Kirsten en Harry (van Sunweb) lenen het boek vijftig tinten grijs uit. Het wordt akelig stil vanaf mijn strandstoel. Einde dag hebben Djadi en ik een flinke kleur gepakt: 50 tinten rood en het boek half uit!

We brengen de avond door met pool spelen en borrelen. Onze vrienden K&H uit Sebaldeburen (?) vergezellen ons tot in de late uurtjes.